باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

خدایا

خدایا!
مرا به ابتذال آرامش و خوشبختی مکشان. اضطرابهای بزرگ ٫ غم های ارجمند و حیرت های عظیم را به روحم عطا کن . لذتها را به بندگان حقیرت ببخش و درد های عظیم را به جانم ریز.

خدایا!
اگر باطل را نمی توان ساقط کرد می توان رسوا ساخت اگر حق را نمی توان استقرار بخشید می توان اثبات کرد طرح کرد و به زمان شناساند و زنده نگه داشت.

خدایا!
به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگیش سوگوار نباشم برای اینکه هرکس آنچنان می میرد که زندگی کرده است.

خدایا!
اتش مقدس شک را چنان در من بیفروز تا همه یقین هایی را که بر من نقش کرده اندبسوزد و انگاه از پس توده این خاکستر لبخند مهراوه بر لب های صبح یقینی شسته از هر غبار طلوع کند.

خدایا!
به هرکی دوست میداری بیاموز که عشق اززندگی کردن بهتر است و به هرکس که بیشتر دوست میداریش بچشان که دوست داشتن از عشق برتر است !

خدایا!
خدایا تو را سپاس می گویم که در مسیری که در راه تو بر می دارم آنها که باید مرا یاری کنند سد راهم می شوند، آنها که باید بنوازند سیلی می زنند، آنها که باید در مقابل دشمن پشتیبانمان باشند پیش از دشمن حمله میکنند و ..... تا در هر لحظه از حرکتم به سوی تو از هر تکیه گاهی جز تو بی بهره باشم. 

دکتر شریعتی

تقدیم به بهترین دوست دنیا

تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم. آرزویم همه سرسبزی توست 

 

 

 

سر آغاز

سلام به همه دوستان خوبم

وبلاگ قبلی(چشم انتظار) من بعد از ۶ سال فعالیت توسط یک نارفیق پاک شد.منم تصمیم گرفتم از این به بعد با این وبلاگ (باد صبا)در خدمتتون باشم.امیدوارم که مثله گذشته منو با نظرات وپیشنهاد های سازنده خودتون یاری دهید...

  تویه یک فیلم ضرب المثل جالبی گفته شد:گفت فحش را بنداز زمین صاحبش خودش اونو بر میداره میزاره زیر بغلش...لازم نیست که شخصیت خاصی مورد نظرت باشه

توضیح:برای دوستانی که قبلا با اونها ارتباط داشتم سو تفاهم نشه منظور من صرفا با کسی بود که این بلا را سر وبلاگ من آورد درضمن من وبلاگ قبلی ام را بستم تا کسی بنام من به کسی توهین یا از اون سو استفاده نکنه هرچند عقل آدمها به چشمشونه

 

آغاز فعالیت وبلاگ جدیدم را با یه شعر از حضرت حافظ شروع می کنم.به امید دیدار...  

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد        عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد      چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد
این تطاول که کشید از غم هجران بلبل        تا سرا پرده‏ء گل نعره‏زنان خواهد شد
گر ز مسجد به خرابات شدم خرده مگیر        مجلس وعظ دراز است و زمان خواهد شد
ای دل ار عشرت امروز به فرد افکنی             مایه نقد بقا را که ضمان خواهد شد 

ماه شعبان منه از دست قدح کاین خورشید    از نظر تا شب عید رمضان خواهد شد
گل عزیز است غنیمت شمریدش صحبت        که به باغ آمد از این راه و از آن خواهد شد
مطربا مجلس انس است غزل‏خوان و سرود    چند گوئی که چنین رفت و چنان خواهد شد
حافظ از بهر تو آمد سوی اقلیم وجود             قدمی نه به وداعش که روان خواهد شد