باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

صدای سخن عشق

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند           وان که این کار ندانست در انکار بماند

 اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن         شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

جز دل من کز ازل تا به ابد عاشق رفت          جاودان کس نشنیدیم که در کار بماند

گشت بیمار که چون چشم تو گردد نرگس     شیوه تو نشدش حاصل و بیمار بماند

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر           یادگاری که در این گنبد دوار بماند

بر جمال تو چنان صورت چین حیران شد      که حدیثش همه جا در در و دیوار بماند

به تماشاگه زلفش دل حافظ روزی             شد که بازآید و جاوید گرفتار بماند   

شادمانی

درست است که شادمانی تا حدودی بستگی به شرایط بیرونی دارد اما بیشتر به وضعیت ذهنی انسان بستگی دارد. شرط لازم شاد زیستن سالم بودن، ذهن متعادل، زندگی خوش، شغل خوب و قلبی سپاسگزار داشتن و بالاتر از همه‌ی این‌ها از خرد یا معرفت الهی برخوردار بودن است

خدایا

خدایا

چون ماهیان که از عمق و وسعت دریا بی خبرند

عظمت عشق تو را نمی شناسم فقط میدانم که معبود این دل خسته هستی

و اگر دیده از من برگیری خواهم مرد...

دل نوشته ای از ناصر حجازی

غم قفس به کنار 

آنچه عقاب را پیر می کند پرواز زاغهای بی سروپاست...

نقل قول

تنها کسی که با من درست رفتار می کند خیاطم است که هر بار اندازه جدیدم را می گیرد.بقیه به همان اندازه قبلی چسبیده اند و توقع دارند  من خودم را با آنان جور کنم 

(جرج برنارد شاو)

جاهای مختلف زندگی

به جـاهای قشنـگی تو زنـدگی هـست ...
به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
اونی که زود میرنجه زود میره، زود هم برمیگرده. ولی اونی که دیر میرنجه دیر میره، اما دیگه برنمیگرده ...
به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏بره و از میانشون می‏گذره از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه قائله رنج آور را تمام کنی.
به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان اینه که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته‌باشه نه شعور لازم برای خاموش ماندن 

چه باید کرد

میگن هر چیزی که خم نشه مجبوره که بشکنه... 

حال چه باید کرد خم شد؟شکست؟یا راه حل دیگه ای هم هست؟