باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

روزخوب/تقدیم به همسر مهربانم

خرداد ۸۴ همانطوری که در پست قبل گفتم ماهها و سالی پر تنش و استرس را برای من به بار آورد. ولی سال ۸۵ و ۸۶ بار دیگر تقریبا به حالت اول باز گشته بودم؛ حداقل برای دل والدین هم لازم بود که این کار را انجام بدهم...در یکی از روزهای سال ۸۵ حدود ساعت ۱۰ شب پسر خاله ام که مدیر کاروانهای سوریه بود با من تماس گرفت و از من خواست که بعنوان دستیار همراه او به سوریه بروم؛ چون شرایط طوری بود که کسی برای رفتن اعلام آمادگی نکرده بود من که خودم قبلا یکبار به سوریه رفته بودم این تماس را یه نوع طلبیدن از طرف خدای بزرگ برای زیارت مجدد حرم حضرت زینب میدانستم. (وقتی که سالروز یکی از سه اعزامم به سوریه  شد حتما سفر نامه اش را برای شما دوستان مینویسم) 

ولی مشکلاتی داشتم از پسر خاله ام پرسیدم کی حرکت میکنیم و ایشون گفت کمتر از ۱۵ ساعت دیگر! یعنی حدود ساعت ۱۲ فردا...من که حسابی گیج شده بودم دل را به دریا زدم و رنج اتوبوس سواری تا دمشق(سه روز رفت و سه روز بر گشت) را به جان خریدم. آنقدر وقت کم داشتم که فقط توانستم ساکم را ببندم و  از برادرم خداحافظی کنم ... 

خکایتهای سفر بماند برای سفرنامه و به تنها اتفاق مهم سفر اشاره میکنم ؛که آشنایی با خانواده همسرم بود آنها هم ماهها در انتظار بودند که به این سفر بیایند و از کار روزگار در این راه با هم همسفر شدیم...در طول سفر سعی کردم چیزی بازگو نکنم و به یک تحقیقات اولیه اکتفا کنم؛ و موضوع را به بزرگترها بسپارم چون خیلی به ازدواج سنتی اعتقاد دارم و قصد مشورت با خانواده ام را داشتم ...بالاخره وقتی به شهرمان برگشتیم به کمک یکی از همسفرانم ابتدا جلسه معارفه غیر رسمی برگزار شد و بعد از تایید خانواده مراسم خواستگاری و...و بالاخره در ۷ خرداد ۸۶ بدون هیچگونه مراسم و جشن همراه همسرم مجدد راهی سوریه شدیم تا با این حرکت هم از بانی این امر خیر تشکر کرده باشیم(حضرت زینب)؛و  دوران ماه عسل خویش را هم در سوریه و بیروت (پایتخت لبنان )سپری کنیم ... 

و در همین جا از همسر عزیزم تشکر میکنم که دوشادوش من در زندگی قدم برداشته و حتی از گرفتن مراسم و خریدهای آنچنانی که به قول عده ای آرزوی هر دختریست چشم پوشی کرد؛ و تنها چیزی که از آن زمان برای او برجا مانده  حلقه ازدواج و یک آلبوم عکس از سفر به سوریه و شهر بیروت است.حالا اوست که رفیق شفیق من در زندگی شده و امیدی برای آینده...

  

دیروزها 

با دستی پر از سلام

 چشمی پر از بوسه

 دهانی پر از دوستت دارم

امروزها

مثل خداحافظی قطاری از ایستگاه

 چمدانی را جا می گذارم در آغوشت

 پر از عصرهای دلتنگی ...  

 

شعر از آقای داریوش ملک پور

 

نظرات 43 + ارسال نظر
عبدالرضا قاسمی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:56 http://abdy2007.blogfa.com/

سلام
پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم
و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم

سلام داداش.ممنونم از لطف و محبت شما امیدوارم همواره شاد باشید و سلامت

جوانه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:01 http://JAVANEJABERI.BLOGFA.COM

..


و آسمان
و آسمان
می داند
که عشق تا چه اندازه گسترده است..
.
.
.

تبریک صمیمانه مرا هم بپذیرید جناب کاظمیان.
قدر خانمتون رو بدونید ... در این وانفسا کمتر پیدا می شه دختری که بی هیچ چشمداشت و توقعی حاضر شه با مردی زیر یک سقف زندگی کنه...

به خانمتون هم تبریک می گم که چنین همسر قدرشناسی داره که این مناعت طبع همسر رو برای خودش مرور می کنه ..

امیدوارم سال های سال رو بی هیج مشکلی کنار هم سپری کنید و به زودی هم خبر تولد یه نی نی مامانی رو به بچه های وبلاگتون بدید

سلام جوانه عزیز ممنونم از لطفی که به ما داری ولی نی نی را بی خیال که اصلا حوصله گریه بچه را ندارم امیدوارم که همواره شاد باشی و سلامت

جوانه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:20 http://JAVANEJABERI.BLOGFA.COM

..
حق با شماست
پدر و مادر شدن در عین شیرینی، یعنی مسئولیت تا زمانی که زنده ای و این یه خورده سخته...
.
.
.
شما موزیک وبلاگ منو ندارید؟ منطورم اینه نمی شنوید؟
یا اینکه خوشتون از این موزیک نمیاد؟
البته این که گذاشتم کاملا با متن هماهنگه...
البته به نظر خودم....

سلام جوانه عزیز
ممنونم از لطفت ...متاسفانه من وقتی در نتم اسپیکرم را خاموش میکنم تا موزیکهای وبلاگها با هم قاطی نشن و نمیدونستم که انتخابی به ان زیبایی داشتی دستت درد نکنه گوش دادنش واقعا لذت بخش بود...باز هم عذر می خوام.در مورد بچه هم ممنونم از درک بالایت
شاد باشی و سلامت

نسترن غلامی پور سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:50

سلام برشما ودرودبه همسر عزیزتان

مطمـئن باشید که خداوند شمارا عاشقانه دوست دارد
چون در هر بهار برایتان گل می فرستد
و هرروز صبح آفتاب را به شماهدیه می کند.
به یاد داشته باشید که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد
قلــب شمارا انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهیدچیزی بگوئیدگوش می کند.
از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم قطار زندگی مشترکتان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند
آغاز و شروع زیبای یک عمرعشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار را به شما تبریک میگویم.انشاالله سال های سال در کنار هم عاشق باشید .

سلام خواهر عزیزم و سپاس از لطفی که به ما داری و ممنونم از آرزوهایی زیبایی که برامون کردی امیدوارم لایق این همه محبت شما را داشته باشم...شاد باشی و سلامت

فرهاد داودوندی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:54 http://www.farhad90.ir

با سلام و عرض تبریک بخاطر این وصلت مبارک
( با خنده) فقط یک چیزی به ذهنم رسید خدمت تان بگویم! گفته ای از آن دوران حلقه و عکسها به یادگار مانده، حلقه که همیشه در دست است، بنظر من عکسها را اسکن کن و بریز روی سی دی! از من گفتن بود!!! خود دانی، بعدا که پیرمرد شدی، عکسها رنگ و روی شان رفت نگی عمو فرهاد بهم نگفته بود؟!!!!!!!!!

سلام به عمو فرهاد عزیزم ممنونم از تذکر به جایت اگه اینم از بین بره که دیگه هیچ...شاید هم تا اون موقع خودمم نبودم تا باز خواست پس بدم ...شاد باشی و سلامت عمو جان

داریوش ملک پور سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:59

سلام علی عزیز ... امیدوارم شما و آبجی عزیز در زیر سایه خداوند منان آزاده و سرافراز باشید و سلامتی و تندرستی به هر دوی شما خوبان دنیا عطا کنه ... دوستتون دارم و برایتان بهترین ها رو آرزو می کنم ... بامید دیدار

سلام عمو داریوش ممنونم از لطفتون ...ما هم شما را دوست داریم ...ممنونم که اجازه شعر را دادید...شاد باشید و سلامت به امید دیدار

امیر رضاپناه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:14 http://www.ar48.blogfa.com

سلام علی جان
هنوز در ناراحتی پست قبل هستم.
ممنونم که با این مطلب ما را در شادی پیوند ازدواجتان شریک نمودید.
دوست عزیز جسارتاً باید از این به بعد مارکوپلو نامیدتان
خوش به حالتان تا اینجایی که من اطلاع دارم سفر به عربستان سوریه لبنان امارات....
ما که تا همین شاهزاده عبدالله می ریم کلی ذوق می کنیم

سلام امیر عزیز باز هم ممنونم از همدردیت ...من خوشحال میشم دوستانم در شادی ام شریک باشند اختیار داری جناب مهندس شما اراده کنی هر جای دنیا میتونی بری شکست نفسی نکن امیدوارم که همواره شاد باشی و سلامت

هوشنگ رئوف سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:02 http://www.houshangraouf.blogfa.com/

سلام علی جان / نقش اصلی را در زندگی های موفق اخلاق به عهده دارد . اخلاق / کمی گذشت و پائین آمدن از جبروت من من ها صفات خوبی هستند که زندگانی را به کام طرفین شیرین می کند . تا آن جا که من میدانم خداوند همسری نصیب شما نموده است که از دارو ذسته ی نیکان روزگار است . خودت هم خوبی خو.ب و خدائیش صداقت داری / بی شیله پیله هستی آن طور که مورد احترام همه ی دوستان هستی اما دل خور نشی که خانمت آن صفات خوب را چند درصد از تو بیشتر دارد . خداوند به پای هم پیرتان کند

سلام استاد عزیزم ممنونم از لطف و محبتی که به ما داری شما چون خوب هستی ما را خوب میبینی پدر مهربانم...حرف شما برای ما حجت است استاد و ما گوش به فرمان....شاد باشی و سلامت

نوای بروجرد - موسوی زاده سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:07 http://navayeborujerd.blogfa.comhttp://

با سلام
وبلاگ زیبایتان را دیدم.
لطفا در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع دهید.
باتشکر

سلام دوست عزیز چشم حتمن خدمت میرسم سپاس

فاطمه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:19 http://www.banoyedey22.blogfa.com/


با سلام و شب بخیر اقای کاظمیان عزیز
سالروز پیوندتان مبارک
از صمیم قلبم این اتفاق خوب و قشنگ رو خدمت شما و همسر عزیزتان تبریک می گم امید وارم در کنار همسرتان روزها و
لحظه های شادی داشته باشید.انشاالله
در پناه حق لحظه هایتان مملو از شادمانی و امید.

سلام دوست عزیز ممنونم از لطفت و آرزوهای زیبایی که برای ما کردی امیدوارم که شما هم همواره شاد باشی و سلامت

امیر بهلولی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:25 http://amir-dastan.blogfa.com

خوب است و قشنگ این که دلگیر شوید
در دام دل شکسته زنجیر شوید
ای عشق همیشه از خدا میخواهم
کنار هم باشید و پا به پای هم پیر شوید

سالروز پیوند ساده و پر عشقتان مبارک

سلام امیر جان ممنونم از لطف و شعر زیبایت انشاالله شیرینی خورون شما عزیز

فاطمه چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:36 http://deleman91.blogsky.com

سلام بر برادر گرامی
پیوند عاشقانه شما و همسر عزیزتون رو از صمیم قلب تیریک میگم
به قول قدیمیها انشالله به پای هم پیر بشید
قدر خانمی رو بدونید چون خیلی کمیابند خانمهایی که مثل خانم شما اهل گذشت و فداکاری باشند

سلام خواهر عزیزم ممنونم از محبتت چشم قطعا قدر ایشون را میدونم و ممنونم از لطف شما

رضا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 http://jaydari.blogfa.com

سلام داش علی
چه جالب! من هم مثل شما همسرس ساده‌زیست دارم که با هم به ماه عسل اصفهان رفتیم و الان که یک سال و دو ماه از ندگی مشترک‌مان می‌گذرد، هنوز یک بار هم بر سر کوچک‌ترین مساله‌ای با هم بگو مگو نداشته‌ایم!
ما هم بسیار ساده زندگی‌مان را شروع کردیم.
چه راز عجیبی است: رابطه ساده‌زیستی زوج‌ها و خوشبختی‌شان ... شاید بالا بودن توقعات عامل اصلی مشکلات زندگی مشترک خیلی‌ها باشد.
ان شاء‌الله که همیشه شاد و تن‌درست باشید

سلام داش رضا به شما بابته داشتن چنین همسری تبریک میگم و خوشحالم که بدون هیچ اختلافی در کنار هم خوب و خوش هستید...منم در مورد توقع بالا با شما موافقم ...از جانب من امیر حسین عزیز را ببوس ...شاد باشید و سلامت

الهام چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 http://www.rozhaybarfobanafsheh.blogfa.com

برای هر دوتون آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم قطار زندگی مشترکتان همیشه به روی ریل های خوشبختی حرکت کند .

سلام دوست عزیز ممنونم از لطفتان شاد باشید و سلامت

ونوس چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:58

عشق محبتی الهی است که خداوند آنرا به انسان هدیه داده است.
برادر خوبم
سعادت همیشگی شما را از خداوند خواستارم و امیدوارم که عشق همیشه چاشنی زندگیتان باشد.

سلام آبجی عزیز ممنونم از محبتتان و از جمله زیبایتان امیدوارم شما هم همواره شاد باشی و سلامت

یاسی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:18 http://lilac7.blogfa.com

سلام جناب کاظمیان
حال شما؟
به به
اینه که میگن هیچ کار خدا بی حکمت نیست
بهتون خیلی تبریک میگم
امیدوارم سالیان سال در کنار هم شاد و خوشبخت باشید
قدر خانمتونو خیلی بدونید
شعر زیبایی بود
نشنیده بودم
روز خوش

سلام دوست عزیزم شکر خدا خوبم ...ممنونم از لطفتون حتما همینطوره که شما میگید...شعر از دوست عزیزم آقای ملک پور بود که ایشون هم وبلاگ نویس هستند...شاد باشی و سلامت

نوای بروجرد - موسوی زاده چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:42 http://navayeborujerd.blogfa.com

با سلام و تشکر
من هم شما را با اشتیاق لینک کردم.

سلام و سپاس از لطف شما

سپهوند چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:27 http://saeideh1358.blogfa.com

سلام جناب کاظمیان سالروز ازدواجتون رو تبریک میگم انشالا همیشه در کنار هم با آرامش و خوشبختی زندگی کنید .

سلام دوست عزیز ممنونم از لطفتان منم این آرزوی زیبا را برای شما دارم شاد باشی و سلامت

افسانه چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:31 http://gtale.blogsky.com

سلام جناب کاظمیان گرامی

انشالله به پای هم پیر بشید و خوشبخت بشید لهتون تبریک عرض می کنم

از شیخ بهایی پرسیدند؟

ای شیخ !! خدا را کجا یافتی؟

فرمود: من خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی ، مهربانند

سلام افسانه خانوم ممنونم از لطف شما و سپاس از کامنت زیبایتان

هادی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:18 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

سلام بر علی آقای عزیز. واقعا همسر خوب داشتن نعمت بزرگی هستش و از اینکه همسرتان یار و یاورتان میباشند خدا را باید شکر کرد چرا که تنها مونس تنهایی ادم میتواند همسرش باشد .امیدوارم که سالیان سال در کنار هم به خوشی و خرمی و در کمال سلامت به سر ببرید و خوشحال میشویم در شهر و دیارمان پذیرای شما باشیم
به امید آن روز.... بدرود

سلام هادی جان ممنونم از لطفت منم با صحبت شما موافقم ...ما هم خوشحال میشیم به ما سر بزنید...شاد باشی و سلامت

نرگس چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:24 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

سلام آقای کاظمیان
شبتون خوش
هم به شما بابت داشتن همسری مهربون و صبور تبریک میگم و هم به همسرتون که مردی متواضع همچون شما را درکنار خود دارند
امیدوارم که این یکدلی و همدلی همیشگی باشه و هر روزتون بهتر از دیروز باشه
لحظاتتون آرام و تقدیرتون قشنگ

سلام نرگس خانوم سپاس از محبتت و ممنونم از لطفی که به من داری شاد باشی و سلامت

نرگس چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:24 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

زندگی رسم خوشایندی است.
زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ،
پرشی دارد اندازه عشق.
زندگی چیزی نیست ، که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود.
.......
زندگی "مجذور" آینه است.
زندگی گل به "توان" ابدیت،
زندگی "ضرب" زمین در ضربان دل ما،
زندگی "هندسه" ساده و یکسان نفسهاست.... سهراب سپهری

سلام و سپاس از کامنت زیبایت

نرگس چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:25 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

آن حرف که از دلت غمی بگشاید

در صحبت دل شکستگان می‌باید

هر شیشه که بشکند، ندارد قیمت

جز شیشهٔ دل که قیمتش افزاید.... شیخ بهایی

سپاس

نرگس چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:26 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

یا رب مکن از لطف پریشان ما را

هر چند که هست جرم و عصیان ما را

ذات تو غنی بوده و ما محتاجیم

محتاج بغیر خود مگردان ما را... ابوسعید ابوالخیر

سپاس

نرگس چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:27 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

سرو می نازید و می بالید سخت:

«از من آیا هست زیبا تر درخت؟
برد با من نیست آیا ؟ من پرند نوبهاری بی خزانم در براست!»

گل، به او خندید و گفت:
«از تو زیباتر منم ، کز رنگ و بوی تاج نازم بر سراست!»

چهره نرگس به خودخواهی شکفت،
چشم بر یاران خام اندیش ، گفت:
«دست تان خالی است در آنجا که من ، دامنم سرشار از گنج زر است!»

ارغوان آتشین رخسار گفت:
«برد با همتای روی دلبر است!»
لاله ها مستانه رقصیدند،
یعنی :«غافلید!
در جهانی اینچنین ناپایدار،
برد با آنکس که چون ما سرخوشان ، تا نفس دارد به دست ساغر است!»
پای دیواری ، درون یک اجاق،
کنده ای می سوخت ، در آن سوی باغ،
باغبان پیر را با شعله ها
رمز و رازی بود ، سرجنباند و گفت:
« برد با خاکستر است»

برد با او بود یا نه ؟!
روز دیگر بامداد،
توده خاکستری را
هر طرف می برد باد!!

سپاس

رضا شکاری پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:45 http://remele.blogfa.com

درود بر جناب کاظمیان
همیشه به سفر و خوشی...

بقول رودکی:

کار چون بسته شود ، بگشایدا / وز پس هر غم ، طرب افزایدا

انشاا.. که قدر زندگیتان را بدانید و در کنار عزیزانتان به خوشی زندگی کنید. مطمئنا همینگونه است.

در خصوص عکس قارچ مذکور...همان قارچ گلی خودمان است. GELI
که در پای درختان بلوط می روید. امسال به جهت بارش های خارج از موقع ...چیز زیادی نیافتیم.
قصد بنده از نمایش عکس ، نشان دادن قدرت قارچ بود. که می تواند زمین را بشکافد و حتی یک تخته سنگ بزرگ را جابجا کند.
سهمیه شما نیز محفوظ است قربان

سلام اقای شکاری ممنونم از لطفتون ...بایته توضیح عکس هم ممنونم اطلاع چندانی نداشتم ...شما لطف داری عزیز

saeed پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 http://neodownload.blogfa.com



سلام وب جالبی دارین ا امید وارم همیشه این گونه اپ باشید و مطالب خوبی بزارین تا استفاده کنیم.
گر مایل باشید همدیگر رو لینک کنیم من رو با عنوان دانلود رایگان اینک کنید
.سپس بهم خبر بدین تا با چه عنوانی لینکتون کنم
این لینک دادن است که موجب بالا رفتن تعداد بازدید می شود.
با تشکر مدیر نئو دانلود:سعید حبیبی

فاطمه پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:50 http://www.banoyedey22.blogfa.com/

سلام دوست گرامی
روزتان زیباو شاد[گل]

-----------
شرایط موجود به زندگی رنگ می دهند ولی این مغز است که رنگ ها را انتخاب می کند. میلر
-----
مانا باشید[لبخند]
[بدرود]

سلام دوست عزیز سپاس از کامنت زیبا و پر محتوایتان

الهام کریمى پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:06 http://darhavalieinkucheha.blogfa.com

سلام
امیدوارم زندگى مدام به رویتان لبخند بزند،خوشبخت باشید

سلام و سپاس از لطف شما آبجی عزیز

نوای بروجرد - موسوی زاده پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:21 http://navayeborujerd.blogfa.com

سلام
یک لحظه از تیتر مطلبت جا خوردم و ترسیدم.
فکر کردم دوباره روز زن آمده و من خبر ندارم ، آخه تازه کادو خریدیم !

سلام اقای موسوی عزیز نترس خبری نیست و شهر در امن و امان است...

سایه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 http://sayeft68.blogfa.com

سلام وعرض ادب

ابتداازتاخیردرحضورم عذرخواهی می کنم.
بعدهم تبریک مخصوص دارم خدمت شماوهمسرگرامیتون ازبابت
سالروزآشنایی تونعجب حکایتی بوده این آشناییهرچی فکرمی کنم نمی دونم چراحس می کنم که درهمون حین سفرهم یه چیزهایی به همسرمحترم گفتیدتاایشون آمادگی ذهنی
داشته باشهخب البته اشکالی نداره کمی سانسوردراین
مسائل تا بقیه گمراه نشوند
لطفا حرفهای مارانشنیده گرفته ماراملامت نفرمایید.برای این ساعت
بیش ازاین انتظاری نیستاگه دستم به همسرتون برسه توصیه خواهم کرداجازه نده هرگزبه سوریه سفرکنیدبازهم
ببخشید.اگه مناسب نبودتاییدنفرمایید.ضمناجمله ی نیچه بسیار آموزنده بود.درپناه حق تندرست باشید.

سلام دوست عزیز ممنونم از لطفتون اخبار درست درست بود و من هیچی نگفتم در اونجا اتفاقا اگر اونم مشکلی با سوریه نداشته باشه من دیگه نمیرم به دودلیل یکی قتل عام میکنند شورشیها دوم توی همین یکیشم موندیم تا چه برسه.... نه اتفاقا خیلی کامنت زیبایی بود چرا تایید نکنم من به ازادی همه جوره اعتقاد دارم باز هم ممنونم از لطفتون شاد باشید و سلامت

سرای اندیشه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 http://saraeandehe.blogfa.com/

سلام
ان شالله زندگی با شادی سلامتی داشته باشید

سلام دوست عزیز ممنونم از لطفتون شاد باشید و سلامت

رضا جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:42 http://na-bakhshoode2.blogfa.com

هی بگین انگلیسی آسونه…!
سه جادوگر به سه ساعت سواچ نگاه میکنند؛
کدام جادوگر به کدام ساعت نگاه میکند
حالا به انگلیسی ترجمه کن!!!!!
Three witches watch three Swatch watches
Which witch watch which Swatch watch
روایت داریم ۳نفر بعد از خوندن این دیوونه شدن
.
.
.
روزگار عزیز
سازهایت دیگر گوش خراش شده اند
لطفا کمی کوکشان کن !
.



فال بدبختی

فروردین : یا روز میمیرند یا شب.
اردیبهشت : نه تنها قادر به پرداخت اجاره خانه خود نمی شوند بلکه از صاحبخانه خود پول دستی هم می گیرند.
خرداد : کارت تلفن تغلبی نصیبشان میشود.
تیر : به دلیل سوراخ بودن جیبشان ۲۴۰ تومان از دست میدهند.
مرداد : دچار یک خود درگیری عجیب می شوند.
شهریور : کلید های خانه را گم می کنند.
مهر : به یک مسافرت خارجی می روند البته در خواب.
آبان : چک هایشان برگشت می خورد البته در بیداری.
آذر : لامپ تصویر تلویزیونشان می سوزد.
دی : در حالی که سوار اتوبوس هستند یکی از هم کلاسیهای خود را سوار بر ماکسیما می بینند.
بهمن : همه دنیا روز تولدش را فراموش می کنند.
اسفند : جوهر خودکارشان بر پیراهنشان پس میدهد تا بیش تر از همیشه تابلو شوند

سلام رضا جان با مزه بود

ماشا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:51 http://bluman.persianblog.ir/

هزاران گل تقدیم شما...

سلام و سپاس از لطف شما آقای ماشا عزیز

رضا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:49 http://na-bakhshoode2.blogfa.com


ﻧﺎﻣﻪ ﯾﻪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺑﻪ ﻣﺎﺩﺭﺵ!

ﻣﺎﺩﺭ ﻋﺰﯾﺰﺗﺮ ﺍﺯ ﺟﺎﻧﻢ، ﺑﻊ!
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﮔﻠﻪ ﺟﺪﺍ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻓﮑﺮ
ﻣﯽﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻗﺼﺎﺏ
ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺳﭙﺮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺴﯿﺎﺭ
ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ ﻫﻢ
ﺷﺪ.
ﺣﺎﺝ ﺭﺣﯿﻢ ﻗﺼﺎﺏ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ
ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺮﺩ. ﺁﻥ ﺷﺐ ﺭﺍ
ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﯽ ﺗﺎ ﺻﺒﺞ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺳﺤﺮ ﮐﺮﺩﻡ؛
ﻫﻤﻪﺍﺵ ﺧﻮﺍﺏ ﭼﺎﻗﻮ ﻣﯽﺩﯾﺪﻡ.
ﺻﺒﺢ ﻗﺼﺎﺏ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺁﺏ ﺁﻭﺭﺩ؛ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ
ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻨﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﺍﺷﮏ ﺟﻠﻮﯼ
ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﺑﻪ
ﺳﻤﺖ ﺭﻭﺳﺘﺎ ﻭ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﺑﻊ ﺑﻊ
ﮐﺮﺩﻡ. ﻗﺼﺎﺏ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺗﯿﺰ ﮐﺮﺩﻥ
ﭼﺎﻗﻮﯾﺶ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺭﺿﺎ، ﭘﺴﺮﺵ، ﺁﻣﺪ ﻭ
ﮔﻔﺖ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﮐﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﮔﻮﺷﺖ
ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺑﺎﻻ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﻓﺮﺩﺍ ﺷﺎﯾﺪ ﻗﯿﻤﺖ
ﯾﮏ ﮐﯿﻠﻮ ﮔﻮﺷﺖ ﺑﺸﻮﺩ ﺑﯿﺴﺖ ﻫﺰﺍﺭ
ﺗﻮﻣﺎﻥ.
ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﭼﻨﺪ ﺻﺒﺢ ﺍﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ
ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﺮ ﻗﻀﺎ ﻣﺎ ﺯﻧﺪﻩ
ﻣﺎﻧﺪﯾﻢ. ﺣﺎﻝ ﻫﻢ ﻗﯿﻤﺖ ﮔﻮﺷﺖ ﺑﻪ
ﻗﺪﺭﯼ ﮔﺮﺍﻥ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺗﻮﺍﻥ
ﺧﺮﯾﺪ ﺁﻧﺮﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﺧﯿﺎﻝ ﻣﻦ ﺁﺳﻮﺩﻩ
ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﺣﺎﻻ ﺣﺎﻻﻫﺎ ﻣﺮﺩﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ. ﺍﻣﺎ
ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺍﺯ ﻗﺼﺎﺏ ﮐﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ
ﺍﺳﺖ. ﻫﻮﺍﯼ ﻣﺮﺍ ﺩﺍﺭﺩ؛ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﮐﻢ
ﻧﻤﯽﮔﺬﺍﺭﺩ.
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺳﺮﻓﻪ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺩﮐﺘﺮ
ﺁﻭﺭﺩ. ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻗﺼﺎﺏ
ﻣﯽﮔﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻗﯿﻤﺖ ﮔﻮﺷﺖ ﻫﻤﯿﻦ
ﻃﻮﺭﯼ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﻭﺩ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﻣﺎ
ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﺍﻥ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﺳﺐﻫﺎﯼ
ﺭﻭﺳﯽ ﮐﻪ ﺛﺒﺖ ﻣﻠﯽ ﺷﺪﻩﺍﻧﺪ، ﺛﺒﺖ ﻣﻠﯽ
ﺑﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺸﻮﯾﻢ ﭘﺸﺘﻮﺍﻧﻪ ﺍﺭﺯﯼ ﺑﺮﺍﯼ
ﻣﻤﻠﮑﺖ! ﺍﮔﺮ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺑﺸﻮﺩ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ
ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻫﻢ ﻓﮑﺮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺸﮑﯿﻞ
ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺑﮑﻨﻢ.
ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﯽ ﻣﺎﺩﺭ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ
ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺩﺷﺖ
ﺁﻭﺭﺩﻩﺍﻧﺪ. ﭼﺸﻢﻫﺎﯾﺶ ﺷﺒﯿﻪ ﺁﻫﻮ
ﺍﺳﺖ. ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ ﻭ
ﺷﺎﯾﺪ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﻫﻢ
ﺍﺯﺵ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﮐﻨﻢ. ﻣﺎﺩﺭ! ﺩﯾﮕﺮ
ﺯﯾﺎﺩﻩ ﻋﺮﺿﯽ ﻧﯿﺴﺖ.
ﺳﻼﻣﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺮﺩﺍﺭﺍﻥ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﺮﺍﻧﻢ
ﺑﺮﺳﺎﻥ؛ ﺑﻪ ﺳﮓ ﮔﻠﻪ ﻫﻢ ﺳﻼﻡ ﺑﺮﺳﺎﻥ.

سپاس رضا جان

دخترزاگرس شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:01 http://www.parichehr88.blogfa.com

سلام داداش علی عزیز...شرمنده دیر اومدم و اخر از همه خودتون در جریان بودید چند وقته نت بخاطر درسم نیومدم به وبگاها سر نزدم...منم به نوبه خودم تبریک میگم بدون تعارف و از این حرفها ...خداییش همسرتان نمونه است یکی از اتفاقات خوبی زندگیم دوستی با ایشانه ....ماشالله من هرچی بگم کم گفتم ا...خودتونم که ااز آقایی کم ندارید ....ارزوی من برای شما زوج مهربان اینمکه همیشه ایام بقول نادر ابراهیمی همسفر باشید و زندگی به کامتان باشد....از طرف من حتما به ایشان هم تبریک بگوید...

سلام ابجی ممنونم از لطفی که به ما داری شما هم از بهترین دوستان ما هستی امیدوارم همواره شاد باشی و سلامت...

هادی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:39 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

یادمان باشد دنیا گذرگاهی است پر پیچ و خم! پس همراه داشتن و ذخیره کردن توشه برای روزهای پر فراز و نشیب را فراموش نکنیم.

سلام به علی آقای بزرگوار.
آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما و خانواده محترم دارم.
به امید فردایی روشنتر از امروز برای شما...بدرود

سلام هادی جان ممنونم از کامنت زیبا و لطفی که به من داری ...سلام به آبجی نرگس برسون ...شاد باشی و سلامت

رضا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:05 http://na-bakhshoode2.blogfa.com

سلام علی جان

منم همین نظرو دارم
خدا ازشون نگذره که اینقدر ما را اذیت میکنن
فردا آماده باش که تلافی نو و کهنه را تو دل خانوما درمیارم
بی زبون نر از اونها پیدا نکردم.

سلام رضا جان با این بندگان خدا چکار داری دیدی علیه ات شورش کردندا از ما گفتن بود شاد باشی و سلامت

حمید ساکت یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:07

سلام . علی آقغا به اونایی که سوریه میرن چی میگن ؟
من که دیگه بهتون میگم حاج علی آقا سوری .
تبرک تبریک و تبریک

سلام حمید خان ارادتمند شما هرچی دوست داری صدا کن ما گوش به فرمانیم ...سپاس سپاس سپاس

رضا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 http://na-bakhshoode2.blogfa.com


هر چه فریاد دارید بر سر مهدی سهیلی بزنید
من هیچکاره ام


نصیحت میکنم تا زن نگیری
تو این قلاده بر گردن نگیری

تو که در خانه ی خود زن نداری
خبر ازحال زار من نداری

نمیگویم که مامان تو بد خوست
اگر یک زن نکو باشد فقط اوست

زن من بهترین زنهای دهر است
ولی با اینهمه،زن عین زهر است

سهیلم،هوش خود را تیزتر کن
زابلیسان آدم رو حذر کن

تو باما بعد از اینها خوبتر باش
روان مادر وجان پدر باش

بود چشم امید ما بدستت
من و مادر،فدای چشم مستت

بعمر خویش باما با وفا باش
به پیری هم عصای دست ما باش

دلم خواهد که بینم شادکامت
نشیند مرغ خوشبختی ببامت

من از اول «سهیلت» نام کردم
ترا باروشنی همگام کردم

خدا را از سر جان بندگی کن
به نیروی خدا رخشندگی کن

بیا و حرمت مارا نگهدار
پس از ما هم «سهیلا» را نگهدار

«سهیلا» خواهرت را رهبری کن
به تیره راهها،روشنگری کن

مده از دست،رسم مهربانی
باو نیکی بکن تا میتوانی

تو باید رنج او باجان پذیری
اگر از پا فتد،دستش بگیری

پس از ما گر کسی خیر ترا خواست-
خدااول،پس از او هم «سهیلا ست
شما باید که با هم جمع باشید
به تیره راهها،چون شمع باشید

بهین چیزی که شهد زندگانیست-
فقط یک چیز. . آنهم مهربانیست

پس از ما،یادگار ما،شمایید
نشان از روزگار ما،شمایید

دلم خواهد که روی غم نه بینید
بجز آسودگی همدم نه بینید

شوید از جام عیش جاودان مست
تو و او را به بینم دست در دست
***
نصیحت های من پایان گرفته
ولی طبعم ز لطفت جان گرفته

دوباره گویمت این پند در گوش
مبادا گفته ام گردد فراموش؟

مرنجان خواهر پاکیزه خو را
زکف هرگز مده دامان او را

«سهیلم» باش جانان «سهیلا»
برو جان تو و جان «سهیلا»


سلام رضا جان هنوز مجردی اینطور میگی وای به حال روزی که ....

نرگس یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

حسن باران این است
که زمینی ست،ولی
آسمانی شده است
و به امداد زمین می آید... مجتبی کاشانی


سلام آقای کاظمیان
روز و روزگارتون خوش
امیدوارم لحظات شاد و آرامی داشته باشید.

سلام نرگس خانوم ممنونم از کامنت زیبایت سپاس ...سلام به آقا هادی برسون...شاد باشی و سلامت

رضا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:38 http://ahj92.blogfa.com

سلام حاج علی
فکر کنم مشکل از سایت پرشین‌گیگ باشه که عکس‌های امیرحسین رو اون‌جا آپلود کردم. هر وقت ترافیک بازدید این سایت بالا و سنگین باشه، تصاویر نشون داده نمیشه
اکثر سایت‌ها این روزها مشکل دارند

سلام داش رضا ممنونم از توضیحت دوست داشتم یک ماهگی برادرزاده ام را زودتر ببینم ...شاد باشی و سلامت

نوای بروجرد - موسوی زاده دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:11 http://navayeborujerd.blogfa.com

سلام علی آقا
ماشالا ماشالا داری چاق مایی ها

سلام اقای موسوی خیلی وقته چاق شدیم امان از دست چاقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد