باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

گزارش تصویری / کوچ نمادین عشایر لرستان در میدان ونک تهران

4 

19 

22 

برای مشاهده بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

18 

21 

14 

13 

9 

10 

3 

1 copy 

منبع:میرملاس

نظرات 5 + ارسال نظر
سپهوند شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:01 http://saeideh1358.blogfa.com

سلام

سلان و سپاس

فاطمه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:32 http://deleman91.blogsky.com

سلام علی آقا
عکسهای زیبایست ممنون
عکس سوم من رو یاد این شعر که در کتاب فارسی ابتدایی داشتیم انداخت
دست در دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد

سلام فاطمه جانمنم ممنونم از لطف شما این عکسها مربوط به سایت میر ملاس است.واقعا چه خوش ذوقی الان که دوباره نگاهش کردم یاد اون دوران افتادم...باز هم ممنونم شاد باشی و سلامت

نرگس یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:24 http://dozluodaniz.tk

هیچکس نمی تونه به دلش یاد بده که نشکنه

اما میتونه یادش بده که وقتی شکست

لبه تیزش دست کسی رو نبره ....

سلام دوست عزیز
عصرتون به خیر
عکسهای خیلی قشنگی گذاشتید کلی انرژی مثبت میگیریم
ممنون
واقعا همنشینی با ادمهای شاد و با ذوق خیلی لذت بخشه
بازم ممنون از شما
امیدوارم همیشه شاد و برقرار باشید

سلام نرگس خانوم ممنونم از لطفتون.خوشحالم که از حال و هوای جشنواره خوشتون اومده...شاد باشید و سلامت

فاطمه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:54 http://www.banoyedey22.blogfa.com

سلام علی اقای بزرگوار
شب بر شما خوش
بقول مادر مرحومم هرکسی احوالش و می پرسید ضمن تشکر همیشه این جمله رو می گفت . انشاالله که خدا احوال پرست باشه .حالا اقا من شرمنده لطف و مهربونی شما دوست بزرگوارم هستم .
دست شما درد نکنه عکس ها زیبا و گویا و چقدر مردم استقبال کردن و شلوغه واقعا حرکت نمادین جالبی بوده من لباس محلی زنان عشایر و خیلی دوست دارم زیبایی خاصی به خانم ها میده
دهل و سرنا هم که دیگه جای خود داره و مطمئنم برای تهرانی ها جالب بوده .ضمنا کمی هم بوی دام و به جای دود و سرب استنشاق کنند بد نیست .
بازم از لطف شما سپاسگزارم
تندرت و دلشاد باشید.
ایام به کام

سلام فاطمه خانوم من کاری انجام ندادم بجز وظیفه ...در مورد عکسها هم ممنونم از لطفتون منم از سایت میر ملاس برداشتم(با ذکر منبع)در مورد استنشاق...هم با شما هم عقیده ام ...امیدوارم همواره شاد باشید و سلامت

آتوسا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:58

این عکس آخری خیلی قشنگه آسمون تهران بعد مدتی آبی شد ،شب قبلش حسابی باریده بود.

سلام آفرین به دقت شما من که اصلا متوجه نشده بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد