باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

صدای سخن عشق

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند           وان که این کار ندانست در انکار بماند

 اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن         شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

جز دل من کز ازل تا به ابد عاشق رفت          جاودان کس نشنیدیم که در کار بماند

گشت بیمار که چون چشم تو گردد نرگس     شیوه تو نشدش حاصل و بیمار بماند

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر           یادگاری که در این گنبد دوار بماند

بر جمال تو چنان صورت چین حیران شد      که حدیثش همه جا در در و دیوار بماند

به تماشاگه زلفش دل حافظ روزی             شد که بازآید و جاوید گرفتار بماند   

نظرات 8 + ارسال نظر
تبادل لینک پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:52 http://link.9rang.com

_1 _ سلام _2 _ در صورت تمایل ما را با آدرس http://www.9rang.com _3 _ و عنوان تبلیغات اینترنتی لینک کنید _4 _ سپس لینک خود را در این صفحه قرار دهید . _5 _ http://link.9rang.com _6 _ موفق باشید

افسانه پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:35 http://gtale.blogsky.com/

سلام

تمام مرا با خود برده

نمی دانم

کجایم

کدام سو

بدنبال چه می گردم

خودم یا...


مریم پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:54 http://dreamofskaylove.blogfa.com/

ممنون همچنین

الــــــــی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 http://goodlady.blogsky.com

هر بار خواست چــــای بریزد نمانده ای

رفتی و باز هم به سکوتش نشانده ای

تنهادلش خوش است به اینکه یکی دوبار

بــا واسطــه سلام برایش رسانده ای

حالا صدای او به خودش هم نمی رسد

از بس که بغض توی گلویش چپانده ای

سرای اندیشه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:38 http://saraeandehe.blogfa.com/

سلام
تشکر شعر قشنگیه گذاشتید . با این که زیاد شنیدیم اما بازم ارزش چندین چند بار شنیدن داره

رضا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:34

چقدر خوب می شد همه با تمام وجود می گفتیم ...

دوست دارم با آدمهای خوب دوست باشم
دوست دارم روی هر چیزی که خوبه اسم خوب بگذارم
دوست دارم از راه های خوب به جاهای خوب برسم
دوست دارم مسیرهای خوب را برای شروع انتخاب کنم
دوست دارم با انتخاب خوب به آرامش برسم
دوست دارم با تصمیمات خوب موفقیت های خوب بدست آورم
دوست دارم به آدمهای خوب کمک کنم
دوست دارم همه خوبیها برای آدمهای خوب باشه
دوست دارم خوب احساس کنم و احساس خوبی داشته باشم
دوست دارم خوابهای خوب و رؤیاهای حقیقی ببینم
دوست دارم خوب و با احساس برقصم
دوست دارم چشمهام فقط خوبی ها را ببیند
دوست دارم خوبی ها بر زشتی ها غلبه کنند
دوست دارم همه آدم های بدبین، خوشبین بشوند
دوست دارم زمین پر بشه از خوبی ها
دوست دارم آدمها همدیگر را خوب و مهربان صدا کنند
دوست دارم همه آدمها نامهای خوب داشته باشند
دوست دارم عطرهای خوب را استشمام کنم
دوست دارم موسیقی های خوب گوش کنم
دوست دارم آهنگ های زیبا بنوازم
دوست دارم توی دنیا فقط خبرهای خوب باشه
دوست دارم حرفهای خوب بزنم
دوست دارم برای همه اتفاقهای خوب بیفته
دوست دارم فردی خوب برای همسری خوب باشم
دوست دارم فرزندی خوب برای مادرم باشم
دوست دارم همه به هم حرفهای خوب و قشنگ بزنند
دوست دارم صبح ها خوب و سرحال از خواب بیدار بشم
دوست دارم روح و جسم خوبی داشته باشم
دوست دارم همه دوستهای خوبی برای هم باشند
دوست دارم همه با هم خوب و با احترام برخورد کنند
دوست دارم آدمها در لحظات سخت و تنهایی به یاد هم باشند
دوست دارم همه کارهایم را با یاد خدا آغاز کنم
دوست دارم تجربه های خوب را بیاموزم
دوست دارم برای همه دعاهای خوب کنم
دوست دارم همه آدمها به آرزوهای خوبشون برسند
دوست دارم تقویم زندگی همه ما سرشار از جشن و شادی بشه
دوست دارم هر شب ستاره ها را تماشا کنم
دوست دارم درخشش نور خورشید را هر روز نظاره کنم
دوست دارم وقتی برف میاد آدم برفی بسازم
دوست دارم زیر بارون خیس بشم و آواز بخونم
دوست دارم همیشه خوب و پاک زندگی کنم
دوست دارم با صدای بلند از خدا تشکر کنم
دوست دارم از شمای دوست بخاطر اینکه اینهمه خوبی تشکر کنم
راستی؛ تا حالا فکر کردید که چه چیزهایی را واقعاً دوست دارید ؟....

رضا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:50

سلام علی جان

ممنونم ازت
سپاسگزارم که آمدی
جدایی ابدی سخت تر از بقیه است
بخصوص از عزیزان

آتوسا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 http://www.atosa63.blogfa.com

از صدای سخن عشق نشنیدم خوشتر..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد